وبلاگ گلدوین

قیمت توری پنجره (پلیسه ای و ثابت)

وبلاگ گلدوین

محاسبه هزینه توری پنجره چگونه است ؟

عوامل موثر بر قیمت توری پنجره ,محاسبه هزینه توری پنجره ساخت و نصب آن به اختصار عبارت‌اند از:

  • جنس توری پنجره
  • ابعاد آن
  • محل نصب
  • زیرکار نصب
  • حمل و نقل

که با توجه به موارد گفته شده قیمت توری پنجره محاسبه میشود.

توری پنجره چیست ؟

استفاده از توری پنجره در واقع یک راه حل عالی برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل فضا است . در واقع توری ها میتوانند به عنوان یک محافظ علیه حشرات عمل کنند و اجازه ورود ان ها به داخل خانه یا محیط کار را ندهند . که با نزدیک شدن به تابستان و گرم تر شدن هوا تعداد حشرات بیشتر میشوند و احتمال ورود انها به محل کار یا خانه بیشتر میشود , بنابراین پیشنهاد میشود که توری های پنجره های خود را به روز کرده و در صورت نیاز تعویض کنید تا از این مزایای حفاظتی بهره مند شوید .

توری‌ها از انواع مختلفی تهیه می‌شوند و بر اساس نیاز و محیط استفاده شما می‌توانید انتخاب کنید. برای محیط مسکونی معمولا از توری‌های آلومینیومی یا مفتول , الیاف پلی استر , فایبرگلس استفاده می‌شود که سبک و مقاوم هستند. اما برای محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ای، توری‌های فولادی یا ضد زنگ با توجه به نیاز به مقاومت بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین برای محیط‌هایی که با عوامل خارجی مانند آب و هوا در تماس هستند، توری‌های آبکاری شده مناسب‌تر هستند.

انواع توری های پنجره را در تصویر زیر میتوانید مشاهده کنید

توری پنجره از کجا بخریم ؟

سوال و دغدغه خیلی از شماها این هست که از کجا توری بخریم که هم قیمتش کمتر باشه و با بهترین کیفیت بازار به شما ارائه بشه و نصب و اندازه گیری هم انجام بدهند , یعنی صفر تا صد اندازه گیری و نصب و ساخت با خودشون باشه .

مجموعه گلدوین تولید کننده انواع توری های پنجره و ساخت درب و پنجره های دوجداره upvc است. که میتوانید با خیال راحت خریدتون رو از این مجموعه انجام دهید .

آدرس کارگاه تولیدی : شهریار – سعیداباد (مهدیه) – کوچه منتظران پلاک ۱۵

آدرس دفتر فروش : اسکندری جنوبی بالاتر از چهارراه ارومیه پلاک ۴۲۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *