وبلاگ گلدوین

قیمت پنجره دوجداره در سال ۱۴۰۳

وبلاگ گلدوین

راهنمای خرید و قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره در سال ۱۴۰۳ به علت عوامل مختلفی که در تعیین قیمت انها تاثیر دارند , متفاوت است . که این عوامل شامل جنس پروفیل مصرفی , طرح یا شکل پنجره , اندازه پنجره , نصب و ویژگی های فنی می شود .

محاسبه قیمت پنجره دوجداره در سال ۱۴۰۳ , معمولا جنس پروفیل , که چه پروفیلی باشد , قیمت های متفاوتی دارند و انتخاب پروفیل میتواند قیمت ان را تحت تاثیر قرار دهد . همچنین اندازه پنجره نیز بر قیمت تاثیر میگذارد , به طور معمول پنجره های بزرگتر قیمت بیشتری دارند .

چرا از گلدوین پنجره بخریم ؟

در اینجا راجب اینکه چرا از مجموعه ما ( گلدوین ) پنجره بخرید توضیحاتی میدیم , ما از بهترین پروفیل های مصرفی بازار برای ساخت درب یا پنجره استفاده میکنیم و همچنین از شیشه های درجه یک و یراق الات ترک استفاده میکنیم ,که با توجه به نیاز ها و طرح و شکلی که شما لازم دارید برای شما تولید و نصب میشود . و نکته بسیار مهم اینکه شما خریدتون رو مستقیم از تولید کننده انجام میدین , خرید بدون واسطه با بهترین قیمت و کیفیت بازار

مجموعه ما با تیم مجرب خود , تولید روزانه بالای ۳۰ عدد درب و پنجره دوجداره با بهترین کیفیت و متریال بازار را دارا میباشد.

قیمت پنجره دوجداره

از محصولات گلدوین میتوان به :

  • اندازه گیری و نصب سریع
  • تولید شیشه های دو و سه جداره , رنگی , سکوریت و …
  • تولید درب و پنجره های کشویی , الومینیوم , ترمال بریک و …
  • تولید درب و پنجره دوجداره هلالی , زاویه دار , و اشکال دلخواه مشتری
  • تولید پنجره های رنگی و لمینت
  • تولید انواع توری های ثابت و پلیسه
  • گارانتی محصولات
  • خرید بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده

در بالا راجب اینکه چرا از مجموعه ( گلدوین ) پنجره بخرید توضیحاتی داده شد , همینطور که در بالا گفتیم عوامل زیادی هستند که در قیمت درب یا پنجره تاثیر میگذارند , و برای محاسبه دقیق تر قیمت , شما با کارشناسان ما تماس بگیرید یا نقشه و شکل پنجره را در شبکه های اجتماعی برای ما ارسال کنید تا قیمت دقیق رو برای شما ارسال کنیم

کارگاه تولیدی : شهریار – سعیداباد (مهدیه) – کوچه منتظران پلاک ۱۵

دفتر فروش : اسکندری جنوبی بالاتر از چهارراه ارومیه پلاک ۴۲۶

One thought on “قیمت پنجره دوجداره در سال ۱۴۰۳”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *