چرا پنجره دوجداره؟

  • عایق بودن در برابر صدا و آلودگی

پنجره دوجداره ، تا میزان 70 % نسبت به صدا و آلودگی عایق است و از ورود آنها به ساختمان جلوگیری می کند. اگر منزل یا محل کار شما در مناطق پر سر و صدا باشد ، مناسب ترین راه حل برای شما ، تعویض درب و پنجره های خود ، با درب و پنجره دوجداره است .

  • مستحکم در عین سادگی

پنجره دوجداره در عین سادگی و علی رغم تفاوت‌های ظاهری آن با انواع فلزی، ثبات و دوام بسیار بالایی دارند. البته این دوام و استحکام ارتباط مستقیم با نوع مواد اولیه و اجزاء تشکیل دهنده در و پنجره‌ها دارد

  • استفاده از فولاد گالوانیزه در شیار داخلی پنجره

به کارگیری پروفیل گالوانیزه در داخل پروفیل اصلی upvc پیچ شدن یراق آلات روی قطعات تقویت شده، ضمن جلوگیری از خطر هرز شدن پیچ ها افتادگی بازشوی پنجره ها، مقاومت درب و پنجره های ساخته شده را نیز افزایش می‌دهد.

  • انواع لمینت و انواع رنگ پروفیل

تنوع رنگی در پنجره دو جداره uPVC به واسطه دو فرآیند کاملا متفاوت صورت می پذیرد و هر دو روش نیز از لحاظ کیفی و مهمتر از آن استاندارد پذیرفته شده و قابل قبول است.

  • استفاده از شیشه های چند جداره

شیشه‌های دوجداره، از لحاظ میزان عایق‌بندی بر اساس ضخامت، فاصله جدار‌ها، تعداد جدارها، کیفیت مواد اولیه مورد استفاده مانند چسب و رطوبت گیر و کیفیت ماشین‌آلات تولید ارزش گذاری می شوند؛ اما به زبانی ساده‌تر، همانطور که از نام هر یک پیداست، هر چه ضخامت شیشه دوجداره بیشتر و جدارها بیشتر باشد کیفیت شیشه بیشتر خواهد بود.

جهت استعلام قیمت پنجره از  از دکمه زیر استفاده کنید :

در این مقاله “چرا پنجره دوجداره؟” شما چند دلیل مهم که چرا باید از پنجره های دوجداره استفاده کنیم را خواندید.

البته دلایل دیگری هم درباره پنجره های دوجداره وجود دارد که در مقالات این وب سایت و یا در وب سایت جدید پنجره دوجداره گلدوین می توانید مطالعه کنید.


ادرس دفتر فروش : اسکندری جنوبی بالاتر از چهارراه ارومیه پلاک ۴۲۶