وبلاگ گلدوین

خرید لاستیک درزگیر پنجره دوجداره

وبلاگ گلدوین

لاستیک پنجره دوجداره upvc

از مزایای لاستیک درزگیر عایق بندی در برابر صدا و حرارت , کاهش مصرف انرژی و ارامش است که افراد به دنبال پنجره های دوجداره می روند . و یکی از مواردی که نقش مهمی در عایق بودن پنجره های دوجداره دارد بجز شیشه و پروفیل upvc , لاستیک های درزگیر هستند که باید حتما همراه با پنجره نصب شوند . و لاستیک درزگیر upvc معمولا از لاستیک EPDM هستند.

لاستیک پنجره دوجداره

لاستیک درزبندی سیلیکونی

یکی از دیگر درزگیر ها ، لاستیک سیلیکونی هستند . لاستیک سیلیکونی یا پلی سیلوکسان ، پلیمر های قابل انعطاف هستند که از ترکیب پلیمر و مواد کانی-آلی به دست می آیند.

این نوع عایق هم استفاده بسیار گسترده ای برای عایق بندی انواع فضاها و صنایع دارد، که یکی از آن ها نیز به عنوان عایق درزگیر برای پنجره دوجداره UPVC است.

از مزایای لاستیک سیلیکون می توان به عایق بندی بالا در برابر هوا، حرارت و صدا ،عایق در برار رطوبت و آب ، مقاومت بالا در برابر برخی اسید ها و در نتیجه ایمن بودن آن اشاره کرد.

این نوع لاستیک مقاومت بالاتری در برابر حرارت نسبت به لاستیک EPDM دارد و عمر طولانی تر و مفید تری هم دارد.

لاستیک درزگیر PVC

لاستیک های pvc هم نوع دیگری از درزگیر های پنجره اند که نسبت به لاستیک سیلسکونی و EPDM دیگر کمتر استفاده می شوند و بهتر است از انواع لاستیک های درزبندی دیگر استفاده شود. چراکه لاستیک پی وی سی دوام و مقاومت و کیفیت زیاد بالایی ندارد، و خیلی زود خشک و ترک می خورد و خاصیت عایق بندی خود را ازدست می دهد. عمر مفید لاستیک pvc نهایتا 1 تا 2 سال است . که از مزایای آن می توان به تنوع رنگی ، ارزان بودن و قابلیت بازیافت اشاره کرد، اما بازهم بهتر است به دنبال دیگر انواع لاستیک های درزگیر برای پنجره دوجداره باشید تا کارایی بیشتری داشته باشد.

لاستیک پنجره دوجداره

نکاتی برای انتخاب لاستیک درزگیر پنجره دوجداره :

  • ضخامت لاستیک درزگیر
  • مقاوم بودن در برایر دما
  • مقاوم بودن در برابر آتش
  • عایق در برابر رطوبت

تعویض لاستیک درزگیر پنجره دوجداره

برای تعویض لاستیک در و یا پنجره های دوجداره , مجموعه گلدوین با تکنیسین حرفه ای این امکان را برای شما فراهم می کند تا با درنظر گرفتن بهترین لاستیک ها و با مناسب ترین قیمت در اسرع وقت نسبت به تعویض لاستیک پنجره شما اقدام می کند . بهترین ها را از پنجره گلدوین بخواهید.

تعویض لاستیک درزگیر پنجره دوجداره

اگر به دنبال خرید لاستیک برای درب یا پنجره خود هستید فقط کافیست برای مشاوه رایگان و ثبت سفارش خود با ما تماس بگیرید .

[برای تماس با ما کلیک کنید]

ادرس کارگاه : شهریار باغستان

ادرس دفتر فروش : اسکندری جنوبی بالاتر از چهارراه ارومیه پلاک ۴۲۶

اینستاگرام ما :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *